donderdag 20 juni 2013

Budget Beauty: Biocura Crèmes van Aldi!

Hallo iedereen!



Ieder van ons heeft een ander budget, en een ander bedrag wat ze aan make-up of verzorgingsspullen uit willen geven. Toch is het altijd leuk om een fijn product te ontdekken dat ook nog eens goedkoop is, toch?!

Vandaag wil ik het daarom graag hebben over dit pareltje; de Biocura dag- en nachtcrème! Ik was op zoek naar een goeie crème, dus ging ik via internet op zoek naar een crème met een goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Na een paar uurtjes Googlen kon ik maar tot één conclusie komen; ik MOEST zo snel mogelijk naar de Aldi voor de Biocura crèmes!


De Aldi was nou niet bepaald een winkel waar ik had verwacht een goed verzorgingsproduct te vinden, dat geef ik eerlijk toe. Maar de reviews en reacties waren super positief! En voor €2,29 (Jawel!) kan er weinig misgaan, toch?! En voor dat prijsje heb ik ook maar meteen de nachtcrème meegenomen!
De blauwe pot hierboven is de dagcrème die ik heb. Ze hebben 3 of 4 soorten. Als je de pot openschroeft zie je aluminiumfolie, hygiënisch verpakt dus! De crème zelf is lichtblauw, het is een beetje een gel-crème. Hij smeert lekker! Binnen een paar minuutjes is hij ingetrokken, hij voelt niet vet aan.

Dan de nachtcrème!


Deze is in principe voor de iets rijpere huid, maar dat had ik thuis pas gezien. :)
Ik denk nu niet dat het kwaad kan! De nachtcrème heeft, afgezien van de kleuren, exact dezelfde verpakking als de dagcrème. De crème is alleen veel dikker! Hij smeert ook lekker, maar iets 'moeilijker' dan die andere. Je moet er niet té veel van smeren. Hij is ook lekker om op je hals en décolleté te smeren! Hij laat een soort 'laagje' achter op je gezicht. Dat is in het begin een beetje raar, maar je voelt wel dat ie werkt. En je doet 'm toch op voor je gaat slapen, dus dat is niet echt een probleem.

Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat m'n huid er veel beter begon uit te zien, een paar dagen nadat ik de crèmes begon te gebruiken! Ik gebruik ze nu een maand ongeveer, en ben nog altijd super tevreden! M'n huid ziet er gewoon veel rustiger uit. Ik gebruikte wel eens producten voor de gemengde huid, omdat ik een vette T-zone heb, maar daar werd m'n huid alleen maar geïrriteerd van. M'n huid voelt nu veel zachter, en zelfs een tikje strakker, en ziet er veel meer effen uit! Ongelooflijk voor zo'n budget-vriendelijk product!

Dit product krijg van mij een dikke 9 op 10, op naar de Aldi!
Met recht een Budget Beauty Tip waard!


Hebben jullie nog Budget Beauty Tips? Laat het me weten!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten