zondag 16 juni 2013

Review: Revlon Colorstay Ultimate Suede Lipstick!

Hoi allemaal!


Vandaag een review over de Revlon Colorstay Ultimate Suede Lipstick!



Ik test deze voor jullie in de kleur 'Trendsetter'. Alle lipsticks van deze lijn hebben trouwens leuke namen zoals 'Front Row', 'Muse' en 'Backstage'. Deze kleur sprak me meteen aan, een mooie diepe roze kleur! Ik heb deze lipstick voor +- €12 gekocht bij Inno.
Deze informatie komt van de website van Revlon;

 Is your lipstick giving you both moisture and wear? This velvety soft formula with moisturizing shea butter and aloe is food proof and doesn’t quit. 20 Shades. Apply once and go.

Dat klinkt veelbelovend, een lipstick die hydraterend is, eet-proof én lang houdt. Breng één keer aan en gaan! Let's try. :)

Dit is de lipstick geswatched op mijn hand;



Hij glijdt heel makkelijk op, andere longlasting lipsticks gaan vaak wat 'stroef'. Ik probeerde de lipstick meteen weg te vegen met een tissue. Dit was het resultaat;



Hij laat zich dus al meteen niet makkelijk wegvegen! Er zit trouwens geen vieze, chemische geur aan de lipstick. Hij ruikt wel naar make up, ook niet naar bloemetjes of zo.
Zo ziet ie eruit op m'n lippen;



Inderdaad een mooie, diepe kleur! De kleur is makkelijk 'opbouwbaar', je kunt er dus makkelijk een paar laagjes van over elkaar smeren om je gewenste kleurresultaat te bereiken. Na een paar minuten voel je dat de lipstick je lippen 'staint'. Dat betekend dat hij nu niet meer zou mogen afgaan. Dat heb ik natuurlijk uitvoerig getest! Ik heb achtereenvolgens mijn hand, mijn vriend, een kopje en een zakdoekje gezoend. :-) Enkel op het zakdoekje waren een paar piepkleine roze stipjes te bekennen!

Zo ziet hij eruit na een paar uurtjes, na de lunch en een paar koppen koffie;



Hij zit er wat mij betreft nog steeds goed op! De kleur is misschien net een ietsje minder intens dan toen ik 'm net had opgebracht, maar volgens mij scheelt het bijna niks.

Dit is het einde van de dag, na de lipstick zo'n 8u gedragen te hebben;



Ik ben danig onder de indruk! Ik heb de lipstick geen één keer opnieuw opgebracht!
De glans is er wat af en de kleur is een heel klein beetje vervaagd, maar voor de rest zit ie er nog prima op! Ik moet wel zeggen, hij is niet ZO hydraterend als Revlon beweerd, maar daarentegen voelen mijn lippen ook niet droog aan. Als je snel last hebt van droge lippen kan je uiteraard een doorzichtige lippenbalsem over de lipstick aanbrengen. Hierdoor zal hij waarschijnlijk wel iets sneller afgeven.


Conclusie;


Score: 9,5/10!


Pluspunten;

-goede pigmentatie
-geeft niet af
-blijft erg lang zitten

Minpunten;

-niet superhydraterend, maar dat is echt maar een kleintje. Hij droogt je lippen zeker niet uit!
-hij is niet 'gewoon' bij het Kruidvat of dergelijke verkrijgbaar. Je kunt 'm wel online bestellen of bij winkels zoals Inno kopen.
-hij gaat er echt heel moeilijk af :) Een goede make up-remover en lippenbalsem gebruiken is de boodschap!

Thank you weer voor het lezen, hopelijk tot snel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten